*happyface*


Tydligen så har jag varit snäll i år för jag fick en massa fina grejor:
  - Torgvantar
  - Örhängen
  - Pengar
  - Party-topp
  - Presentkort på Hööks x 2
  - Kaktus, som döptes till Sture-Flum
  - Glee säsong 2
  - Öronvärmare (som knäppes i ridhjälmen)
  - Tåvärmare
  - Touch-vantar
  - Värktabletter (haha, kul mamma!)
  - Bubbelplast (haha, ännu roligare mamma!)

Så imorgon blir det lite häst-shopping innan jag åker till salongen och praktiserar. Hööks har ju megaREA just nu, så jag kan nog lyckas komma hem med en del..



Är sugen på ett sådant, dressyrschabrak från Gold Medal..


Kommentarer
Postat av: Thea

Haha Sture-flum bästa namnet ;)

Rearearearearea! Woohoo shoppa loss!

2012-01-13 @ 09:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0