Just my luck..


..att vara sjuk två nyåar i rad. Förra året var det aningen värre då jag var sjuk hela jullovet med minst 40°c i kroppen och blev frisk en dag innan skolan började. Detta året blev jag sjuk på nyårsafton men festade ändå, så nu blir det lite lugna dagar framöver. Eller det är vad jag planerar iaf, sen får vi se hur lugn jag kan hålla mig.

Jag lät som sagt inte lite feber hindra mig från att fira nyår. Jag tog en alvedon och en drink och sen var jag redo! Först var det 3-rätters middag hemma hos Thea med Emma och Josefine, sen drog vi hem till mitt andra hem, aka Josefines hus, där vi drog igång festen.


Matlagning



Tur att någon utav oss är snygg i alla fall..


Emma och Josefine fick till det. Vänta lite, har inte Josefine pojkvän..?





Tadaa!



Här halsar vi Pommac!



Vi hade kul, tack och lov för alvedon och sköna vänner ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det var kuul!! Kolla Theas pillemariska blick i bilden över ditt pommac-halsande :P

2012-01-04 @ 21:29:11
URL: http://totallyoff.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0