Gotta have!




Hackamore



Luddbenskydd

Någon som vill bli av med något av dem? Strl full :)


Kommentarer
Postat av: Hilda

Jag sålde nyss mina luddamasker, fast de var i storlek cob :(

2012-01-22 @ 12:52:15
Postat av: sara

Jag har ett hackamore som jag förut använde till mitt d ponny sto. Det är svart med silverskänklar. Har bara legat och och skräpat där hemma sedan jag sålde ponnyn...Det är ditt för en billig peng om du vill ha det! Dock saknas kedjan/bakstycket till det så du får själv välja om du vill ha en kedja, kedja med tunnel eller bara en rem. Själv använde jag det med en läder rem, det var milt men funkade bra.

Maila om du är intresserad av det. Kan skicka dte till dig på posten.

2012-01-24 @ 16:58:37
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: sara

Glömde skriva att det är i strl full, men det är väldig reglerbart och passar de flesta hästar och typer:)

2012-01-24 @ 16:59:42
URL: http://misspinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0