Yeehaaa

Efter en vecka med endast skritt och vila tyckte jag att det var dags att trava och galoppera idag. På båtis (stort öppet fält). På hackamore. Efter en veckas vila. Det var som gjort för en flygtur för mig. Jag släppte aaaaaningen på tyglarna och Bella tog direkt chansen och bockade rodeo, och jag hamnade i gräset. Jag tycker att det är skitkul när min lilla dam beter sig som en unghäst så jag började skratta, vilket utvecklades till ett asgarv så jag fick svårt att sitta upp till en början. Hahaa, det var kul när man var där! Jag fortsatte sen iaf med en 40 minuter lång skrittur i området på asfalt. Jag hade nog inte kunnat tänka mig en bättre eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: minnah

Haha det känns som om du är ute å flyger lite titt som tätt nu ;)

2012-02-27 @ 13:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0