Underbara häst

Min älskade lilla kärring var jättebusig idag med. Började med att få ur henne lite energi på båtis igen, sen jobbade vi lite på min favoritsträcka bredvid båtis. Jag var lite strängare idag, orkade inte flyga av igen. Dock så kunde jag arbeta så mycket mer än att få henne lugn och samlad, hon var så het och stark så det blev bara dragkamp ett tag.. Men sen kom jag fram till att det inte funkade så jag använde hjärnan, satt emot i sadeln och gjorde halvhalter hela passet igenom. Det gick aningen bättre, men det blev ändå inget högnivå-pass. Måste ändå berömma henne för att hon gick i fin form och arbetade bra med ryggen emellanåt.
.
Imorgon följer Johanna med till stallet och fotar! YEAH!

Kommentarer
Postat av: Thea

Bästa bilden!

2012-03-02 @ 01:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0