Varning för onödigt svammel med inslag av skitsnack

Vaknade hos Johanna imorse (kl 12 cirkus), käkade frukost fram till typ 14 och sen åkte jag till mitt ♥.
.
Då det var dressyrus-tävlingar i stallet idag så orkade jag inte skämma ut mig genom att bli avkastad på stallplan för att Bella får dampryck och blir rädd för alla knoppade manar eller något lika farligt. Med andra ord så fick hon vila och jag satte igång att tvätta henne istället. När jag var klar var jag minst lika blöt som hon, dock väldigt nöjd över min insats.
.
Då det var min dag att fodra så gjorde jag det (hehehe nä för jag sket i det), sen åkte jag hem och lagade middag åt mig och mina vänner Emma och Thea, sen åkte vi till stallet igen och fodrade lite till (jävla fettohästar) och nu är vi äntligen hemma hos Emma för att ha lite snuggling framför första säsongen av Sherlock.
.       Är inte säker på pm någon av er var intresserade av att läsa om mitt äventyr. Eller vad säger jag? Klart ni är, annars hade ni inte läst min blogg!
.

Kommentarer
Postat av: Thea

Mys!

Fett god mat!

Le turn me gusta

2012-04-10 @ 01:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0