Hästar överallt!

Ligger i min renbäddade säng med nytvättat hår, är dödstrött och vet egentligen inte vad jag ska skriva. Det gick okej för vårt lag på Haningebygdens idag, ponnyallsvenskan. Kunde gått bättre men kunde gått betydligt sämre. Sammanfattat var det en bra dag, fast jävligt kallt var det. Var så avundsjuk på alla ryttare som höll sig varma när de red.Höll dock mina fingrar varma genom att skjuta lite foton med riktiga kameran. Orkar inte ladda över bilderna nu så det får bli en annan dag! Bjussar på två mobilfotade istället.
Framridning Sara och Ariel
`
Efter en 8-timmars lång tävlingsdag skulle jag hem till Värmdö ridklubb igen och ta hand om min guldklimp. Orkade inte rida så jag pysslade bara extra mycket med henne och gjorde henne skinande ren och jordgubbsdoftande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0