Lite LSD tack!

Det är meningen att jag ska vara påväg till stallet men jag hamnade i sängen med en bok istället.. Är så satans trött i huvudet så jag skulle kunna somna vilken sekund som helst. Dessutom är detta väder inte särskilt inspirerande så jag har ingen aning om vad Bella ska få göra idag. Så oinspirrad! Hoppas på att Bella har någon rolig historia från hagen att berätta för mig.
.
Nu ska jag ta första steget och börja byta om i alla fall, så får vi väl se när jag kommer till stallet. Om jag inte somnar på moppen och hamnar i diket vill säga. Ifall jag inte gör någon uppdatering inom den närmsta framtiden får ni gärna kontakta mina anhöriga och meddela att jag sover i vägkanten någonstans. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0