ZZzZZz...


Jag är dödstrött! Jag förtjänar egentligen inte att vara det för jag har heft en ganska lugn och skön dag, men jag erkänner att jag är det.

Efter praktiken åkte jag direkt till stallet. Sadlade och skrittade iväg till Båtishagarna istället för att vara på banan där de höll på att harva för fullt. Tror att det var tur för att Bella hade inte alls varit så pigg som hon idag var på Båtis som hon skulle ha varit på dressyrbanan. Hon var galet pigg och framåt, skitkul! Drog iväg några gånger med mig under galoppen (men bara när jag tillät det). Sen omvandlade jag den energin och la den på steget och formen och åh vad fint hon gick! Det kändes jättehärligt och hon var verkligen arbetsvillig, bara hon fick busa lite emellanåt i det höga gräset. Tyvärr så hann jag inte rida så länge som jag hade hoppats så det blev inte värsta trimpasset, synd eftersom allt gick så bra och Bella var så pigg men vi får fortsätta en annan dag :)




Jag: Ledsen Bella, dressyrjobb idag..
Bella: Yaaaaaay! :D
Jag: Vem är du och vad har du gjort med min häst..?



Imorgon är det jobb på förmiddagen och en massa tävlingar i stallet så Bella kommer vara ganska så stressad utav all uppståndelse så det blir nog lite lättare ridning då.

Nu ska jag sova ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0