Full fart!


Sorry för utebliven blogging igår men jag hade fullt upp hela dagen:
Först: skola
Sen: stallet
Sist: sova

Började skolan tidigt och efter det så var det full fart till stallet (fick skjuts av Emma, det räddade min eftermiddag!) sen var det mera full fart med mockning etc så vi kunde komma iväg på uteritt i bra tid. Bella har lösa skor på båda bak så det blev lite försiktig ridning i Båtis-hagarna, dock så hindrade inte det Emma och Frida från att busa gärnet med galna, spralliga hästar! Efter ritten var det full fart av med utrustningen innan det var dags för arbetskväll då vi fixade hagarna inför hösten/vintern. Full fart! tänkte vi men det tog ändå hela kvällen att dra tråd och sätta stolpar.



       När vi sen var klara och jag och mamma äntligen var hemma var det full fart i säng och sova, så det blev inte mycket lugn tid igår. Min kropp kände det och sa ifrån genom att göra mig lite sjukare..

Så idag blir det en lugn hemmadag med målet att bara krya på mig. Egentligen var planerna att gå ut ikväll (på en onsdag??) och fira att min bästa vän fyller år men hon får nog fira med de andra, utan mig :( Jag har dock sjukt dåligt samvete för det, det ska du veta Josefine! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0