I en Barbie-värld?


Jag måste bara börja med att säga att jag tycker det är väldigt snyggt med de klassiska färgerna svart, brunt, vitt etc. till sin häst, Bella passar väldigt bra i brunt t.ex. Samtidigt tycker jag att det är väldigt kul med färgglad utrustning då Bella även passar i blått/ljusblått.
       Tänk vad mycket galet det finns ändå:


 


Eller vad sägs om dessa boots?




Vem vill rida i en rosa sadel, egentligen?



Kanske är det något med känslan?




Eller denna sadel, en amerikansk flagga?


Vill haaa!


Skulle jag ta och byta ut mina bruna Hunter mot ett par rosa kanske?




Man kan ju inte annat än kalla dem underbara


Förgyll din ridtur



Mocka med stil?




Hahaa, jahapp..


Läckert!

Med andra ord: sätt färg på din vardag! (eller inte..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0