Sådär blev det


Har inte hänt så mycket idag, har varit funktionär på våra tävlingar hemma på Värmdö Ridklubb och tagit hand om min prinsessa. Måste erkänna att, trots att jag inte tävlar, att jag blev liiite sugen att börja tävla lite smått. Jag är lite kluven.

Bella fick vila idag, gick bara en kort kortispromenad efter tävlingarna och ryckte manen då hon hade blivit väldigt långhårig.

Men gud vilket tråkigt inlägg detta blev.. Fyller ut det med lite bilder på cravings jag har för tillfället:

 


Swarovski!



*dregel..*

Nä okej, det blev inte mycket roligare. Håll till godo iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Sirp

Haha, ingenting. Det är det som är grejen med rubriker: the first thing that comes to my mind.

2011-09-19 @ 08:02:11
URL: http://lamints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0