Mobilblogg

Hahaa, spannande dag..
Forst akte jag till stallet for provridning, vilket gick bra. Sen akte jag till nacka forum med mamma for att agera smakrad angaende lite kavajer till jobbet, och sa tankte jag att jag kunde kika lite pa en kamera. Allt slutade med att vi kom hem med nya mobiler, sa nu sitter jag med en snygg Experia Arc och kor lite bloggis innan jag ska slacka. Far se dock hur bra den kommer vara att ha i stallet, den forra, en Experia mini, var ju sa behandig och smidig.
Och nej, ingen utgang for mig idag heller. Vagar inte riskera att do eller bli annu sjukare..
(och nej, jag skriver inte a och o istallet for de bokstaverna med prickar over for skojs skull. Det gick helt inte att skriva i ett blogginlagg pa denna..)
PUSS OCH GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0