Mhmm




Sitter och gör mitt jobb.. Sick todej, no skool så då hamnade jag framför tangentbordet för lite blogguppdatering medan jag kikar på första Glee-säsongen jag fick låna utav Johannah. Har det faktiskt rätt så bra, om det inte vore för att mjölken är slut och jag då inte kan dricka te eftersom man definitivt måste ha mjölk i te. Och honung, minst en halvliter honung. Vi har massor med honung men alltså ingen fucking mjölk, så då blir det inget fucking te. Jag ville verkligen ha te! Jag kan inte ens nöja mig med kaffe, för det måste man också ha mjölk till. Fuck..

Hängde ni med..? Huvudsaken var att ni förstod "fuck". Tack!


Kommentarer
Postat av: Thea

Segt... Är precis som du vad gäller mjölken!

2011-11-12 @ 10:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0