När man inte kommer på en passande rubrik


Hemma från stallet och har slängt i mig lite yoghurt med müsli och krossat linfrö. Tror att jag är obotligt dum i huvudet för jag red ut i noll-ljus idag igen. Dock, till mitt försvar, så hade jag sadel och Bella var lugnare idag. Dessutom höll jag henne koncentrerad på tempoväxligarna och vi skrittade bara.

Red på Emmas hackamore igen men den här gången slängde hon med huvudet när jag tog lite kortare tyglar och annars gick hon och liksom lutade sig mot nosgrimman. Blir lite kluven, förra gången gick det jättebra och nu verkade hon inte gilla det. Tror jag köper ett ändå, bra att ha typ liksom ifall hon får för sig att gilla det igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0