Buhu


Som den loser jag är satt jag i soffan och kollade på direktsändningen från globen, istället för att vara där på plats. Egentligen skulle jag och mamma iaf åkt till annexet för att spendera pengar och känna av atmosfären. Skit som det är så (för att göra en lång historia kort) har mamma kvaddat bilen och vi skulle ha blivit tvungna att åka kommunalt - i spöregnet. Bad istället Felicia ringa när hon skulle till annexet så kanske hon kan shoppa något åt mig ;)



Roffe sumpade det i omhoppningen, annars ägde han!

Och lillkissen var minst lika intresserad som jag

Nu ska jag själv bege mig till stallet till min gyllene springare. xx




Kommentarer
Postat av: sirrrrriiiriririiri

jaaaaa jag vet. men gul och orange matchar inte så du kan äckö snö hönöm!!!!! höhöhöhähähähäähäh

2011-11-27 @ 22:39:38
URL: http://lamints.blogg.se/
Postat av: Siri

Hägähäää ja jag skrev ju det. Daaaaaah. Finns bara till Wii.



Det är chokladkulor. Maltesers. Jag och mina kompisar hade typ en krona var kvar efter en tripp till Köpenhamn, och av det köpte vi maltesers som vi stoppade upp i näsan. Ytterst mogna.

2011-11-28 @ 10:44:50
URL: http://lamints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0