2l1 r slut..

Jag ar sa sjukt kol.
Min helg var grymmm, dock ganska ensam men man behover lite quality time ibland. Hade som sagt pappas hus for mig sjalv eftersom de skulle bort. Firade detta med mina underbara kompisar Ben och Jerry. Vi tog oss ett varmt bad, drack cider och lyssnade pa ljudbok. Sen forsvann plotsligt Ben och Jerry, vet inte hur det gick till men de har en tendens att gora det. Jag lagade sedan gormet-middag (mackor med diverse jag hittade i kylen) och kollade Glee, sedan en film + lite utav The grudge, vilket inte var meningen.. Somnade gott i en stor king-sized bed och vaknade utav mig sjalv runt 09, mornade mig till 10 och gjorde frukost. Efter det blev klockan tydligen sent och jag akte till stallet och firade sedan min alskade far med mina syskon.
HUR VAR ER HELG?

Kommentarer
Postat av: Karine

Fin blogg :) Min helg var också bra :)

2011-11-17 @ 22:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0