Onsdag 28/12


PUH! Kom hem från stallet för en liten stund sedan efter att ha gått en rejält rask promenad stallet - busshållplatsen. Gick ca 5 km på 30 minuter. Gick alltså gaaaanska fort, mot min vilja. Det var nämligen så att jag kom in i stallet från ridpasset den tiden jag egentligen skulle gå därifrån för att hinna med bussen vid stora vägen. Föll rölle kanelbölle blev det sen! Men, som sagt, jag hann!
       Nu sitter jag och pustar ut och äter lite lunch medan jag väntar på att badrummet ska bli ledigt. Kl 15 åker jag hemifrån igen. Den här gången styr jag vägen mot kryssningsbåten Silja Galaxy för att parta all night long! Woohoo! Egentligen skulle jag ha tävlat clear round på klubben imorgon men tar det i mars istället, blev övertalad att åka båt istället..

Igår träffade jag en kompis jag inte träffat på ett tag, vi åkte till Hööks och fyndade lite rea. Jag köpte ett par jeansridbyxor och en grimma - för otroliga 113 spänn!! Grimman var mega-read och kostade typ 30 kr, brallorna var även de väldigt nedsatta. Minns inte riktigt vad jag fick dem för, kanske ca 300? På det så hade jag ett rabattkort, så i slutändan blev det alltså 113 freakin' crowns! That´s niiiice! Sen fick jag ett par ridstrumpor och sockor utav mamma :)




Sikken snygging!


Där var grimman från alla vinklar.



Nu ska jag åka och ha kul! Till alla tävlingsekipage imorgon säger jag lycka till och ha så kul ni med! Jag är lite avis på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0