En helt vanlig dag i skolan

Jag var faktiskt i skolan idag för ryggskottet är borta! :D Skönt faktiskt att få göra något och inte bara sitta hemma. Kära Nicole var och hälsade på i klassen med sin vackra, 3 veckor gamla Chloe och plötsligt kunde ingen koncentrera sig på lektionerna! Lilla tjejen var vaken nästan hela tiden vilket var kul eftersom hon nästan bara sov när jag hälsade på dem förut.


Alla ville fota lilla underverket










U N D E R B A R A  C H L O E ♥

 
Jag och Chloe när jag var på besök någon vecka sedan

Hon är så vaken och nyfiken, som om hon förstår allt som händer runt omkring. Någon gång när hon har blivit lite äldre ska jag ta med henne till stallet, hon ska bli en hästbrud!


Har bytt om till stallkläder, nu ska jag förbereda lite middag och sen åker jag till Bella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0