Det är bara såå jag

Kom precis hem från min kiropraktor med diagnosen ryggskott..

Hade lite känningar i ryggen igår men korkad som jag är så fixade jag i stallet och märkte tydligt att det blev värre men jag satt upp på hästen ändå och trimmade dressyr. Tänkte väl att "det kanske går över" och "det blir nog inte värre iaf"..
       Så roligt jag tyckte att det var att vakna morgonen efter och inte kunna röra på mig. Kunde inte ens gå normalt! Det var bara att stanna hemma från första skoldagen och vara sängliggande. Bokade tid hos kiropraktorn och åkte duktigt dit, blev knäckt och masserad och fick åka hem med lite "ajabaja", lite anvisningar för hur jag ska/inte ska göra och en ny tid.

Då hon uppmanade mig att inte åka till skolan imorgon heller (det är tydligen inte bra att sitta mycket) så är det bara för mig att smörja med voltaren och vänta till torsdag och se om det blir bättre. Det värsta är att jag absolut inte får hålla på i stallet heller :( Synd att jag inte tänkte så långt när jag satt upp igår.

Vi får väl se hur dessa dagar blir, jag har ju en ny blogg at trixa lite med så jag har att göra iaf.






Kan ju passa på att säga att bloggen är under renovering, beräknas vara klart.. någon gång i framtiden!


Kommentarer
Postat av: L

Hahaa skyll dig själv nästan ;)

2011-08-23 @ 18:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0