Blä :(

Till alla er glada optimister som inte tycker om att höra klagan, (jag brukar platsa i den kategorin) läs inte detta:

JAG GILLAR INTE DEN HÄR DAGEN!!

Började ganska bra förutom den missade bussen, och sen flöt det på hyffsat bra också men efter skolan så vet jag inte vad som hände. Förmodligen var det en blandning av att jag var hungrig, trött och att det är den veckan i månaden, så jag började irritera mig på allt och alla. Behöver kanske inte beskriva i detalj allt som hände men jag kan ju säga att jag hatar när jag har planerat bra och så bara ändras det drastiskt. Inte ens ett långt samtal med Josefine och lite tittande inne på Hööks kunde muntra upp mig särskilt mycket..

Kom dock iväg till stallet efter en lång eftermiddag/kväll och då kändes det lite bättre. Bella fick vila igen men var iaf glad över att fått varit ute länge i hagen med kompisen Matella. Imorgon slutar jag tidigt så då blir det nog ett lite längre ridpass :)

Dags för mig att borsta tänderna nu etc. och sen sussa! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0